8/26/2009

Salpant del port dels blogs, una nova aventura m'espera!

Vet aquí una nova aventura dins les possibilitats d'Internet.
El món dels blogs, un univers fascinant i ple de coneixements, que sempre m'ha tingut encuriosit. Com em trec aquesta curiositat de sobre? Doncs fent-n'hi un, és clar.
Fins ara, he estat jugant a un joc "on-line", però un cop arribat a un punt alt del joc, en el que avançar es complicat i es qüestió de mantenir-se en la mateixa posició, he decidit deixar-lo en segon pla, i aprofitar el temps que m'ha estat robant durant prop d'un any. Sempre me n'he adonat que em robava temps... Però mai m'hi he posat del tot per deixar-lo, perquè al cap i a la fi mai m'ha impedit de fer res. Ara, però, trobo que aquest temps que heestat jugant el puc aprofitar d'una altra manera, i quina millor que començar amb un blog.
En principi, el contingut d'aquest bloc, no ha de tractar cap tema concret, ni ha de tenir unes característiques fixades, sinó que el penso utilitzar per comunicar les meves opinions sobre certs temes, per exposar recerques per la xarxa, o per comunicar noticies o novetats en general i de qualsevol tema. M'agradaria que fos un blog divertit i amé i que llegir-lo no es fes ni massa aborrit i amb elements poc interessants ni massa llarg pesat i carregat.
L'objectiu personal del blog, no és la d'aconseguir que algú el llegeixi ni de que a algú li serveixi, tot i que si és així, més que benvingut serà, sino el d'aconseguir nous coneixements, practicar escrivint i obtenir informacions curioses i expressar opinions que vull que estiguin a algun altre lloc que només dins meu.
La teoria seria que aquest bloc continuarà durant bastants anys, tot i que es molt possible que li trobi una alternativa millor algun dia d'aquests, de la mateixa manera que l'he trobat amb el blog per al joc on-line. Però estic segur que si el deixo, no em penediré d'haverlo fet, ni del temps que m'haura ocupat ni dels coneixements obtinguts.
Dit això, celebro l'aniversari del blog....
PRIMER POST!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada